Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27267
Title: Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій під час війни
Authors: Федорчук, О. М.
Сторчак, К. Л.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Федорчук О. М. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій під час війни / О. М. Федорчук, К. Л. Сторчак // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 610-612.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27267
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2024_P610-612.pdf388,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.