Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27266
Title: Маркетингові стратегії в умовах розвитку цифрових технологій
Authors: Фірсова, С. Г.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Фірсова С. Г. Маркетингові стратегії в умовах розвитку цифрових технологій / С. Г. Фірсова // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 607-609.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27266
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2024_P607-609.pdf390,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.