Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27104
Title: Розвиток концепції зеленого маркетингу як інструмент наближення до соціально-відповідального споживача
Other Titles: Development of the concept of green marketing as a tool for approaching the socially responsible consumer
Authors: Романенко, В. Р.
Keywords: концепція зеленого маркетингу
зелений маркетинг
зелений продукт
зелена реклама
екологія
маркетинг
concept of green marketing
green marketing
green product
green advertising
ecology
marketing
Issue Date: 2024
Citation: Романенко В. Р. Розвиток концепції зеленого маркетингу як інструмент наближення до соціально-відповідального споживача [Текст] / В. Р. Романенко // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2024. - № 1 (18). - С. 85-93.
Source: Журнал стратегічних економічних досліджень
Abstract: У статті досліджуються головні принципи концепції зеленого маркетингу, основні ідеї та інструменти її розвитку. Сама концепція зеленого маркетингу відносно нова, що актуалізує необхідність її дослідження та створює перспективи для імплементації учасниками бізнесу, які прагнуть бути соціально та екологічно відповідальними. Автор досліджує напрямок розвитку економіки, який виглядає досить перспективним за рахунок того, що дедалі більше людей втілюють у життя ідею здорового способу життя. І це не може обійти стороною концепція зеленого маркетингу, яка спрямована на задоволення цих потреб. У статті розглядається концепція зеленого маркетингу як "зелений продукт" та "зелена реклама". Поняття "зеленого продукту" безпосередньо вказує на те, що його вирощено у максимально екологічних умовах і він відповідає всім критеріям перевірки. З поняттям "екологічна реклама" розібратися дещо складніше. Такий вид реклами покликаний продати продукт без прямого заклику до покупки й використання антисоціальних засобів. "Зелена реклама" передбачає висвітлення впливу "зеленого продукту" на людину через використання образів та символів, що не зачіпають почуття споживачів. У такому контексті, "зелений маркетинг" є дещо ширшим втіленням "зеленої реклами". "Зелений маркетинг" передбачає активну позицію щодо піклування про екологію. Проте, тут під екологією розуміється не лише навколишнє середовище, а й комунікація зі споживачами на всіх рівнях. Особливо високі вимоги ставлять до постачальників та виробників продукції. Якщо хоча б один з цих етапів не відповідає стандартам екологічності, такому бізнесу буде складно вижити, розвиватися та залучати нових клієнтів. На даному етапі розвитку ринку клієнти надають перевагу компаніям, що розвиваються у екологічному напрямку та втілюють ідею "зеленого маркетингу" на кожному етапі шляху від виготовлення продукції до доставки її клієнтам.
The article examines the main principles of the concept of green marketing, the main ideas and tools of its development. The concept of green marketing itself is relatively new, which actualizes the need for its research and creates prospects for implementation by business participants who strive to be socially and environmentally responsible. The author examines the direction of economic development, which looks quite promising due to the fact that more and more people are implementing the idea of a healthy lifestyle. And this cannot be bypassed by the concept of green marketing, which is aimed at meeting these needs. The article examines the concept of green marketing as "green product" and "green advertising". The concept of "green product" directly indicates that it was grown in the most ecological conditions and it meets all the verification criteria. The concept of "environmental advertising" is somewhat more difficult to understand. This type of advertising is designed to sell a product without a direct call to buy and use antisocial means. "Green advertising" involves highlighting the impact of a "green product" on a person through the use of images and symbols that do not affect the feelings of consumers. In this context, "green marketing" is a somewhat broader embodiment of "green advertising". "Green marketing" implies an active attitude towards caring for the environment. However, here ecology means not only the environment, but also communication with consumers at all levels. Particularly high requirements are placed on suppliers and manufacturers of products. If at least one of these stages does not meet environmental standards, it will be difficult for such a business to survive, develop and attract new customers. At this stage of market development, customers prefer companies that develop in an ecological direction and embody the idea of "green marketing" at every stage of the path from manufacturing products to delivering them to customers.
DOI: 10.30857/2786-5398.2024.1.9
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27104
ISSN: 2786-5398
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
JSED_2024_N1(18)_P085-093.pdf268,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.