Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27076
Title: Production activity as management in the socio-cultural sphere
Other Titles: Продюсерська діяльність як менеджмент у соціокультурній сфері
Authors: Matiash, S.
Keywords: продюсерство
менеджер
менеджмент
продюсерська діяльність
культура
шоу-бізнес
соціокультурна сфера
production
manager
management
production activity
culture
show business
socio-cultural sphere
Issue Date: 2023
Citation: Matiash S. Production activity as management in the socio-cultural sphere = Продюсерська діяльність як менеджмент у соціокультурній сфері [Текст] / S. Matiash // Менеджмент. - 2023. - Вип. 2 (38). - С. 22-30.
Source: Менеджмент
Abstract: Розвиток сучасної соціокультурної сфери не тільки висуває певні вимоги до ефективності управління цією креативною галуззю духовного розвитку суспільства, але і вимагає значних зусиль у її вивченні та підготовці відповідних фахівців. У контексті сучасних викликів і кризових ситуацій поняття продюсера як досить нової але в значній мірі центральної фігури ще не отримала в нашій країні відповідного офіційного та суспільного визнання. Саме цим зумовлена актуальність вивчення і аналізу продюсування з метою виявлення оптимальних стратегій для розвитку його менеджерського потенціалу. Для досягнення мети були використані загальнонаукові методи дослідження, зокрема індукція та дедукція, порівняння, аналіз наукової літератури, експертний аналіз. Проведений аналіз показав, що виконання продюсерських функцій в рамках певних творчих проєктів потребують як значної кількості менеджерських вад, так і якостей особистих, професійних та підприємницьких. Поєднання цих складових сприяє сталому підвищенню ефективності продюсерського менеджменту. Ефективність продюсерських проектів є показником і своєрідним каталізатором соціокультурного розвитку суспільства. Парадигма продюсування складає синтез культуротворчого продукту і його споживача, творчої та комерційної складової, що виявляє оптимальні стратегії його розвитку. Фахова продюсерська освіта, розуміння творчого і підприємницького потенціалу цієї професії, який сьогодні значно поширюється є об’єктивним наслідком розвитку шоу-індустрії, поширення сфер її існування. Саме тому подальші дослідження продюсерської діяльності в структурі соціокультурної сфери дозволить виявити проблеми в її реалізації, державне правове регулювання продюсерської діяльності, методичного забезпечення, підготовки спеціалістів.
The development of the modern socio-cultural sphere not only puts forward certain requirements for the effectiveness of managing this creative branch of the spiritual development of society, but also requires significant efforts in its study and training of relevant specialists. In the context of modern challenges and crisis situations, the concept of the producer as a rather new but largely central figure has not yet received appropriate official and public recognition in our country. It is this that determines the relevance of the study and analysis of production in order to identify optimal strategies for the development of its managerial potential. To achieve the goal, general scientific research methods were used, including induction and deduction, comparison, analysis of scientific literature, and expert analysis. The conducted analysis showed that the performance of production functions within the framework of certain creative projects requires a significant number of managerial defects, as well as personal, professional and entrepreneurial qualities. The combination of these components contributes to a constant increase in the efficiency of production management. The effectiveness of production projects is an indicator and a kind of catalyst of socio-cultural development of society. The production paradigm is a synthesis of a cultural product and its consumer, a creative and commercial component, which reveals optimal strategies for its development. Professional production education, understanding of the creative and entrepreneurial potential of this profession, which today is spreading significantly, is an objective consequence of the development of the show industry, the spread of its spheres of existence. That is why further studies of production activity in the structure of the socio-cultural sphere will reveal problems in its implementation, state legal regulation of production activity, methodical support, training of specialists.
DOI: 10.30857/2415-3206.2023.2.2
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27076
ISSN: 2415-3206
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Менеджмент
Кафедра сценічного мистецтва і культури (СМК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Management_2023_Issue2(38)_P022-030.pdf170,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.