Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27047
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГородянська, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorВознюк, Дарина Леонідівна-
dc.date.accessioned2024-08-12T12:31:15Z-
dc.date.available2024-08-12T12:31:15Z-
dc.date.issued2024-06-24-
dc.identifier.citationВознюк Д. Л. Організація діяльності персоналу у сфері гостинності в умовах війни : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа / Д. Л. Вознюк ; наук. кер. Л. В. Городянська. – Київ : КНУТД, 2024. – 62 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27047-
dc.description.abstractПерсонал є одним з найважливіших факторів, які впливають на формування у гостей позитивного враження від перебування в готелі. На фоні цього особливої актуальності набуває тема кваліфікаційного дослідження "Організація діяльності персоналу у сфері гостинності в умовах війни". Перший розділ роботи присвячено аналізу теоретичних засад організації діяльності персоналу у сфері гостинності в умовах війни. В другому проаналізовано особливості діяльності персоналу готелю "Royal Grand". У третьому розділі запропоновано шляхи покращення організації діяльності персоналу у готелі "Royal Grand" в місті Трускавець в умовах війни та післявоєнний час.uk
dc.description.abstractThe staff is one of the most important factors that influence the formation of a positive impression of a stay in a hotel. Against this background, the topic of the qualification study "Organization of personnel activities in the field of hospitality in wartime" becomes particularly relevant. The first section of the work is devoted to the analysis of the theoretical foundations of the organization of personnel activities in the field of hospitality in wartime conditions. In the second part, the peculiarities of the activities of the staff of the "Royal Grand" hotel are analyzed. In the third chapter, ways to improve the organization of staff activities at the "Royal Grand" hotel in the city of Truskavets in wartime and postwar times are proposed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectсфера гостинностіuk
dc.subjectуправління персоналомuk
dc.subjectорганізація діяльності персоналуuk
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk
dc.subjectтуристична діяльністьuk
dc.subjectthe field of hospitalityuk
dc.subjectpersonnel managementuk
dc.subjectorganization of personnel activitiesuk
dc.subjectentrepreneurial activityuk
dc.subjecttourist activityuk
dc.titleОрганізація діяльності персоналу у сфері гостинності в умовах війниuk
dc.title.alternativeOrganization of personnel activities in the field of hospitality in wartime conditionsuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorVozniuk, Daryna Leonidivna-
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут культури і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБГР-1-20uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality241 Готельно-ресторанна справаuk
local.diplom.programПідприємництво в готельно-ресторанному бізнесіuk
local.contributor.altadvisorGorodianska, Larysa Volodymyrivna-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom241_Vozniuk_Gorodianska.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.