Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27035
Title: Маркетингова політика готельних ланцюгів в Україні
Authors: Городянська, Лариса Володимирівна
Харченко, Владислава Олександрівна
Keywords: маркетингова політика
конкурентні переваги
ресурси
оцінка ефективності маркетингової політики
готелі
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Полтавський державний аграрний університет
Citation: Городянська Л. В. Маркетингова політика готельних ланцюгів в Україні / Л. В. Городянська, В. О. Харченко // Туризм і рекреація в Україні у воєнний та повоєнний час : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Полтава, 28 червня. 2024 року. – Полтава : ПДАУ, 2024. – С. 27-32.
Abstract: Процедура формування маркетингової політики у сфері готельного бізнесу потребує враховування глобальних та національних тенденцій, особливостей розвитку готельних мереж та регіонального менталітету. Визначено переваги мережі готелів "Відпочинок-365" та динаміку фінансових результатів готелю "Київ-365" за 2021-2023 роки. Підкреслено, що продуктова, цінова, промоційна та розподільча стратегії допомагають підвищувати впізнаваність і конкурентоспроможність мережі. Зрештою, удосконалення маркетингової політики мережі готелів "Відпочинок-365" сприятиме збільшенню чистого прибутку готелів за рахунок збільшення відвідуваності та середнього чеку, а також зростанню показників рентабельності маркетингових витрат, рентабельності продаж та рентабельності продукції.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27035
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_тез_28-06-2024_Р027-032.pdf1,07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.