Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27021
Назва: PR-технології закладів готельно-ресторанного бізнесу
Інші назви: PR technologies of hotel and restaurant business establishments
Автори: Моргулець, О. Б.
Парафієнко, Анастасія Сергіївна
Ключові слова: PR-технології
PR-компанія
готельно-ресторанний бізнес
маркетинговий комплекс
стратегії розвитку
Public Relations
PR technologies
PR company
hotel and restaurant business
marketing complex
development strategies
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Парафієнко А. С. PR-технології закладів готельно-ресторанного бізнесу : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа / А. С. Парафієнко ; наук. кер. О. Б. Моргулець. – Київ : КНУТД, 2024. – 70 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-практичних аспектів використання сучасних технологій Public Relations як інструменту маркетингових комунікацій в готельно-ресторанному бізнесі. В роботі визначено роль PR-технологій у залученні та утриманні клієнтів закладів гостинності; проаналізувати діяльність ТОВ TAKAVA; проаналізовано основні економічні показники господарської діяльності та конкурентного середовища кав'ярні TAKAVA; зроблено стратегічний аналіз потенціалу розвитку мережі кав’ярень TAKAVA; обґрунтовано необхідність взаємодія з медіа та створення публічних подій для просування закладу готельно-ресторанного бізнесу та розроблено план PR-кампанії для бренду TAKAVA.
The qualification work is devoted to the study of theoretical and practical aspects of the use of modern Public Relations technologies as a tool of marketing communications in the hotel and restaurant business. The work defines the role of PR technologies in attracting and retaining customers of hospitality establishments; analyze the activities of TAKAVA LLC; the main economic indicators of economic activity and the competitive environment of TAKAVA coffee shop were analyzed; a strategic analysis of the development potential of the TAKAVA chain of coffee shops was made; the necessity of interaction with the media and the creation of public events to promote the establishment of the hotel and restaurant business was substantiated, and a PR campaign plan for the TAKAVA brand was developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27021
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom241_Parafienko_Morhulets.pdfКваліфікаційна робота бакалавра з готельно-ресторанної справи1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.