Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМоргулець, О. Б.-
dc.contributor.authorПарафієнко, Анастасія Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-08-02T08:30:45Z-
dc.date.available2024-08-02T08:30:45Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationПарафієнко А. С. PR-технології закладів готельно-ресторанного бізнесу : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа / А. С. Парафієнко ; наук. кер. О. Б. Моргулець. – Київ : КНУТД, 2024. – 70 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27021-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-практичних аспектів використання сучасних технологій Public Relations як інструменту маркетингових комунікацій в готельно-ресторанному бізнесі. В роботі визначено роль PR-технологій у залученні та утриманні клієнтів закладів гостинності; проаналізувати діяльність ТОВ TAKAVA; проаналізовано основні економічні показники господарської діяльності та конкурентного середовища кав'ярні TAKAVA; зроблено стратегічний аналіз потенціалу розвитку мережі кав’ярень TAKAVA; обґрунтовано необхідність взаємодія з медіа та створення публічних подій для просування закладу готельно-ресторанного бізнесу та розроблено план PR-кампанії для бренду TAKAVA.uk
dc.description.abstractThe qualification work is devoted to the study of theoretical and practical aspects of the use of modern Public Relations technologies as a tool of marketing communications in the hotel and restaurant business. The work defines the role of PR technologies in attracting and retaining customers of hospitality establishments; analyze the activities of TAKAVA LLC; the main economic indicators of economic activity and the competitive environment of TAKAVA coffee shop were analyzed; a strategic analysis of the development potential of the TAKAVA chain of coffee shops was made; the necessity of interaction with the media and the creation of public events to promote the establishment of the hotel and restaurant business was substantiated, and a PR campaign plan for the TAKAVA brand was developed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectPR-технологіїuk
dc.subjectPR-компаніяuk
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk
dc.subjectмаркетинговий комплексuk
dc.subjectстратегії розвиткуuk
dc.subjectPublic Relationsuk
dc.subjectPR technologiesuk
dc.subjectPR companyuk
dc.subjecthotel and restaurant businessuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectdevelopment strategiesuk
dc.titlePR-технології закладів готельно-ресторанного бізнесуuk
dc.title.alternativePR technologies of hotel and restaurant business establishmentsuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorParafienko, Anastasia-
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут культури і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБГР-20uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality241 Готельно-ресторанна справаuk
local.diplom.programПідприємництво в готельно-ресторанному бізнесіuk
local.contributor.altadvisorMorhulets, Oksana-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom241_Parafienko_Morhulets.pdfКваліфікаційна робота бакалавра з готельно-ресторанної справи1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.