Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26939
Назва: Поява, прояв та вплив штучного інтелекту на бізнес-активність компаній
Автори: Ірназаров, Д. Т.
Пузирьова, П. В.
Дата публікації: бер-2024
Видавництво: Академія праці, соціальних відносин та туризму
Бібліографічний опис: Ірназаров Д. Т. Поява, прояв та вплив штучного інтелекту на бізнес-активність компаній / Д. Т. Ірназаров, П. В. Пузирьова // Науковий вимір осмислення та пошуку оптимальних моделей розвитку України: маркетинговий, економічний, фінансовий та управлінський аспекти = The scientific dimension of understanding and research optimal models of the development of ukraine: marketing, economic, financial and management aspects : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 04-05 березня 2024 року. – Київ : АПСВТ, 2024. – С. 238-240.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26939
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра смарт-економіки
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АПСВТ_Ірназаров_Пузирьова_2024.pdf6,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.