Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26773
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурушкіна, А. В.-
dc.contributor.authorЛозовенко, С. Ю.-
dc.contributor.authorБілоцька, Л. Б.-
dc.date.accessioned2024-06-06T08:23:31Z-
dc.date.available2024-06-06T08:23:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКурушкіна А. В. Дослідження змін поведінки споживачів одягу в умовах війни / А. В. Курушкіна, С. Ю. Лозовенко, Л. Б. Білоцька // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 153-160.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26773-
dc.description.abstractДану роботу присвячено дослідженню змін купівельної активності українських споживачів одягу після повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну. Проаналізовано динаміку змін обсягів покупок та споживчі звички на ринку одягу; мету та способи здійснення покупок одягу (онлайн чи офлайн); зміну уподобань в одязі; ставлення до вибору певного бренду продукції. Авторами виявлено зміни в моделі споживчої поведінки та надано рекомендації виробникам одягу для можливостей більшого задоволення споживчого попиту.uk
dc.description.abstractThis work is devoted to the study of changes in the purchasing activity of Ukrainian clothing consumers after the full-scale invasion of the Russian Federation into Ukraine. It analysed the dynamics of changes in the volume of clothing purchases; consumer habits in the clothing market; the purposes and ways of buying clothing (online or offline); the changes in attitude towards clothing design; and the attitude towards the choice of a certain product brand. The authors identified the changes in the model of consumers' behaviour and provided recommendations to clothing manufacturers.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectодягuk
dc.subjectспоживча поведінкаuk
dc.subjectринок одягу під час війниuk
dc.subjectclothinguk
dc.subjectconsumer behaviouruk
dc.subjectclothing market during the waruk
dc.titleДослідження змін поведінки споживачів одягу в умовах війниuk
dc.title.alternativeResearch on changing the behavior of clothing consumers during the waruk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKurushkina, A. V.-
local.contributor.altauthorLozovenko, S. Yu.-
local.contributor.altauthorBilotska, L. B.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноватика в бізнесі: реалії в умовах війниuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2023_V2_P153-160.pdf426,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.