Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26495
Title: Соціально-культурний вплив реклами на суспільство
Authors: Зимбалевська, Ю. В.
Улько, Т. С.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Улько Т. С. Соціально-культурний вплив реклами на суспільство / Т. С. Улько ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 179.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26495
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P179.pdf140,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.