Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26396
Title: Карта емпатії як метод дослідження споживача цільового сегменту ринку ігристих вин
Authors: Голубьонкова, О. О.
Стафійчук, Д. Д.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Стафійчук Д. Д. Карта емпатії як метод дослідження споживача цільового сегменту ринку ігристих вин / Д. Д. Стафійчук ; наук. кер. О. О. Голубьонкова // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 83.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26396
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P083.pdf139,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.