Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26323
Назва: Застосування бенчмаркінгових досліджень у діяльності ТОВ "Ферреро Україна" задля досягнення лідерства на ринку
Автори: Белова, Т. Г.
Черкасова, В. В.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Черкасова В. В. Застосування бенчмаркінгових досліджень у діяльності ТОВ "Ферреро Україна" задля досягнення лідерства на ринку / В. В. Черкасова ; наук. кер. Т. Г. Белова // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 15.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26323
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P015.pdf139,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.