Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26322
Title: Глобальне мислення як сучасна стратегія маркетингу та розвитку сучасного ринку
Authors: Яцишина, Л. К.
Січкар, В. О.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Січкар В. О. Глобальне мислення як сучасна стратегія маркетингу та розвитку сучасного ринку / В. О. Січкар ; наук. кер. Л. К. Яцишина // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 14.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26322
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P014.pdf146,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.