Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25932
Назва: Аналіз та оцінка фірмового стилю брендів меду України: регіональні та галузеві особливості
Автори: Власюк, В. В.
Сапфірова, Н. М.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Власюк В. В. Аналіз та оцінка фірмового стилю брендів меду України: регіональні та галузеві особливості / В. В. Власюк, Н. М. Сапфірова // Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 6 жовтня 2023 року / ред. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 193-195.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25932
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2023_P193-195.pdf386,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.