Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25932
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВласюк, В. В.-
dc.contributor.authorСапфірова, Н. М.-
dc.date.accessioned2024-03-05T13:59:06Z-
dc.date.available2024-03-05T13:59:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВласюк В. В. Аналіз та оцінка фірмового стилю брендів меду України: регіональні та галузеві особливості / В. В. Власюк, Н. М. Сапфірова // Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 6 жовтня 2023 року / ред. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 193-195.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25932-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleАналіз та оцінка фірмового стилю брендів меду України: регіональні та галузеві особливостіuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-10-06-
local.conference.nameПроблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації-
local.conference.sectionПлатформа 5. Маркетингова освіта в Україні в епоху цифрових технологійuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2023_P193-195.pdf386,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.