Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2589
Title: Маркетингова інформаційна система як ефективний інструмент управління розвитком потенціалу суб’єктів господарювання в сучасних умовах
Other Titles: Маркетинговая информационная система как эффективный инструмент управления развитием потенциала субъектов хозяйствования в современных условиях
Marketing information system as an effective tool for management development potential economic entities in modern conditions
Authors: Єрмошенко, М. М.
Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Keywords: управління
маркетингова інформаційна система
потенціал
обробка інформаційних даних
маркетинговая информационная система
обработка информационных данных
управление
потенциал
marketing information system
processing information data
management capacity
Issue Date: 2012
Citation: Єрмошенко М. М. Маркетингова інформаційна система як ефективний інструмент управління розвитком потенціалу суб’єктів господарювання в сучасних умовах / М. М. Єрмошенко, Л. М. Ганущак-Єфіменко // Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць. — 2012. — Вип. 623-626 : Економіка. — С. 174-178.
Source: Науковий вісник Чернівецького університету
Abstract: Викладено результати досліджень щодо визначення та обґрунтування ролі маркетингової інформаційної системи -в процесі управління розвитком потенціалу вітчизняних підприємств у сучасних умовах господарювання. Розкрито етапи побудови даної системи та визначено механізм аналізу інформації в процесі прийняття ефективних управлінських рішень.
Изложены результаты исследований, по определению и обоснованию роли маркетинговой информационной системы в процессе управления развитием потенциала отечественных предприятий в современных условиях рынка. Раскрыто этапы построения данной системы и определен механизм анализа информации в процессе принятия эффективных управленческих решений.
The article presents the results of research to identify and study the role of marketing information system in the management of the development potential of domestic enterprises in the modem business environment. Reveals the stages of building the system and defines the mechanism analysis of information in making effective management decisions.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2589
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161020_102.pdf430,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.