Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25704| Title: | Формування "м’яких навичок" (soft-skills): розуміння їх важливості та впливу |
| Other Titles: | Developing soft skills: understanding their importance and impact |
| Authors: | Колодяжна, Алла Володимирівна |
| Keywords: | комунікація співпраця емоційний інтелект soft-skills |
| Issue Date: | Dec-2023 |
| Publisher: | Донбаська національна академія будівництва і архітектури |
| Citation: | Колодяжна А. В. Формування "м’яких навичок" (soft-skills): розуміння їх важливості та впливу / А. В. Колодяжна // Вища технічна освіта ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи : збірник наукових праць за матеріалами ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Краматорськ - Івано-Франківськ, 14-15 грудня 2023 року. – Краматорськ - Івано-Франківськ : ДонНАБА, 2023. – С. 161-164. |
| Abstract: | В сучасному світі, де освітня парадигма зазнає суттєвих змін, традиційні форми виробництва продовжують існувати, але економіка працює по-іншому. Це впливає на сприйняття поняття "робоче місце". Професіонали вимагають від працівників вищого рівня знань, з'являються нові можливості для кар'єрного зростання, а також необхідність володіти так званими "м'якими навичками" (soft-skills). Сприяти розвитку цих навичок у студентів є вимогою ринку праці. Управління вищою освітою повинно відповідати на ці запити та ініціювати впровадження відповідних навчальних програм, що охоплюють широкий спектр розвитку м'яких навичок у студентів під час їх навчання. |
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25704 |
| Faculty: | Факультет мистецтв і моди |
| Department: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну |
| Appears in Collections: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Колодяжна_Алла.pdf | 362,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.