Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25680| Title: | Ефективність стратегій персоналізації навчання іноземних мов в умовах війни |
| Other Titles: | Effectiveness of foreign language teaching personalization strategies in war conditions |
| Authors: | Арістова, Наталія Олександрівна Кугай, Ксенія Борисівна |
| Keywords: | стратегії персоналізації навчання іноземна мова мотивація персоналізоване навчання |
| Issue Date: | Oct-2023 |
| Publisher: | Педагогічна думка |
| Citation: | Арістова Н. О. Ефективність стратегій персоналізації навчання іноземних мов в умовах війни [Електронний ресурс] / Н. О. Арістова, К. Б. Кугай // Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення : збірник тез доповідей учасників конференції, м. Київ, 26-27 жовтня 2023 року. – Київ : Педагогічна думка, 2023. – C. 346-348. – Режим доступу: https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-ta-povoiennoho-vidnovlennia/ |
| Abstract: | У роботі розглядається питання ефективності стратегій персоналізації навчання іноземних мов у контексті воєнних умов. Автори приходять до висновку, що стратегії персоналізації навчання можуть бути важливим інструментом для досягнення національних цілей та сприяння міжнаціональному співробітництву в умовах глобальної нестабільності. |
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25680 |
| Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
| Department: | Кафедра філології та перекладу (ФП) |
| Appears in Collections: | Матеріали наукових конференцій та семінарів Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Арістова_Кугай_Ефективність_стратегій_персоналізації_навчання_іноземних_мов_в_умовах_війни.pdf | 160,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.