Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2550
Title: Сутність агресивної реклами в маркетингу
Authors: Яренко, Г. О.
Хоменко, О. І.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Яренко Г. О. Сутність агресивної реклами в маркетингу / Г. О. Яренко, О. І. Хоменко // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України". Секція "Міжнародні та національні стандарти в сфері технологій та дизайну" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 180.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2550
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160428-29_TEZY_V3_P180.pdf245,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.