Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25470
Title: Color as a tool of influence on the consumer
Authors: Dubrivna, Antonina
Yermak, Inga
Kovalchuk, Ostap
Jingling, Ding
Keywords: visual effects
emotional transmission
color impress
choice of product
consumer
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Color as a tool of influence on the consumer / A. Dubrivna, I. Yermak, O. Kovalchuk, Jingling Ding // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 19 жовтня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 265-266.
Abstract: Analyze the effect of color on the consumer's choice of products; explore aspects of color as a tool to enhance consumer aesthetic satisfaction and stimulate consumer judgment of purchase confidence.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25470
Appears in Collections:Кафедра цифрового мистецтва (ЦМ)
KyivTex&Fashion

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KyivTex&Fashion_2023_P265-266.pdf452,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.