Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25470
Назва: Color as a tool of influence on the consumer
Автори: Dubrivna, Antonina
Yermak, Inga
Kovalchuk, Ostap
Jingling, Ding
Ключові слова: visual effects
emotional transmission
color impress
choice of product
consumer
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Color as a tool of influence on the consumer / A. Dubrivna, I. Yermak, O. Kovalchuk, Jingling Ding // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 19 жовтня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 265-266.
Короткий огляд (реферат): Analyze the effect of color on the consumer's choice of products; explore aspects of color as a tool to enhance consumer aesthetic satisfaction and stimulate consumer judgment of purchase confidence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25470
Розташовується у зібраннях:Кафедра цифрового мистецтва (ЦМ)
KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTex&Fashion_2023_P265-266.pdf452,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.