Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2541
Назва: Дослідження специфіки розвитку бренду українських підприємств
Автори: Оркуша, Ю. В.
Яренко, А. В.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Оркуша Ю. В. Дослідження специфіки розвитку бренду українських підприємств / Ю. В. Оркуша, А. В. Яренко // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України". Секція "Міжнародні та національні стандарти в сфері технологій та дизайну" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 168.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2541
Розташовується у зібраннях:Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_TEZY_V3_P168.pdf245,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.