Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2541
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОркуша, Ю. В.-
dc.contributor.authorЯренко, А. В.-
dc.date.accessioned2016-10-18T16:04:18Z-
dc.date.available2016-10-18T16:04:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОркуша Ю. В. Дослідження специфіки розвитку бренду українських підприємств / Ю. В. Оркуша, А. В. Яренко // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України". Секція "Міжнародні та національні стандарти в сфері технологій та дизайну" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 168.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2541-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleДослідження специфіки розвитку бренду українських підприємствuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств Україниuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_TEZY_V3_P168.pdf245,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.