Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25386
Title: | Розвиток fashion-індустрії та сучасні завдання у підготовці фахівців галузі |
Other Titles: | Development of the fashion industry and current challenges in training of industry professionals |
Authors: | Остапенко, Н. В. Струмінська, Т. В. Колосніченко, М. В. |
Keywords: | індустрія моди легка промисловість свідоме споживання інноваційні процеси дуальна освіта fashion industry light industry sustainable fashion conscious consumption innovative processes dual education |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Остапенко Н. В. Розвиток fashion-індустрії та сучасні завдання у підготовці фахівців галузі [Текст] / Н. В. Остапенко, Т. В. Струмінська, М. В. Колосніченко // Індустрія моди. Fashion Industry. - 2023. - № 3. - С. 53-63. |
Source: | Індустрія моди. Fashion Industry |
Abstract: | Метою роботи є дослідження сучасних трендів для визначення основних напрямів у розвитку fashion-індустрії. Окреслено основні тенденції та перспективи розвитку, акцентовано увагу на проблемах сьогодення. Розглянуто сучасну моду у прагненні усвідомленого споживання: можливості утилізації та відновлення одягу, що сприятиме дбайливому ставленню до довкілля, а також аналізу використання наукових розробок та їх застосовуванню у різноманітних технологіях сучасних виробництв та підготовки фахівців галузі Методи досліджень базуються на дослідженні історичного розвитку fashion-ринку, аналізі науково-технічної та нормативної інформації, виробничих видань з визначеної тематики; методології порівняльного аналізу спеціальних технологій вторинної переробки і утилізації виробів галузі. Дослідження особливостей освітньої діяльності у полі цього сегменту ґрунтуються на системному підході до аналізу інноваційних процесів трансформації у системі освіти. Дослідженнями виявлено та наголошено нерозкритий потенціал українських креаторів та виробників fashion-індустрії: шляхи розвитку індустрії моди в Україні в найближчі роки мають поступово сповільнюватися, тому для формування конкурентних цін та просування нових брендів молодим дизайнерам необхідно поєднуватися та створювати колаборації для сталого розвитку вітчизняного fashion-сегменту, фокусуватися на ідеї спільноти. В роботі вперше застосовано системний підхід щодо комплексного розгляду та аналізу наукових праць з дослідження проблематики і сучасних трендів розвитку fashion-індустрії як складової модного бізнесу в цілому, а також у взаємозв’язку з концептуальними положеннями неформальної освіти; запропоновано шляхи модернізації fashion-освіти: усунення основних недоліків традиційних форм і методів навчання майбутніх fashion-фахівців з урахуванням вимог роботодавців. Практична значимість полягає у можливості подолання протиріч розвитку fashion-індустрії між теоретичними меседжами та практичним застосуванням, освітою і виробництвом для підвищення якості fashion-освіти у межах модернізованих організаційно-відмінних форм навчання. Загострено проблеми та особливості роботи fashion-агенцій під час воєнного стану, розглянуто виклики та можливості укріплення партнерських зв’язків сектору виробництво-освіта. Purpose of the work lies in analyzing modern trends to determine the key areas in the development of the fashion industry. The m ajor tendencies and prospects for development are outlined with an emphasis on the challenges of today. The article examines modern fashion in the context of conscious consumption: the potential for recycling and restoring clothing with a view to fostering a caring attitude towards the environment, as well as analyzing the use of scientific breakthroughs and their implementation in various technologies of modern manufacturing and training of industry professionals. Metodology are based on the investigation of the historical development of the fashion market, analysis of scientific, technical and regulatory information, production publications on the subject; methodology of comparative analysis of special technologies for recycling and utilization of products in the industry. The study of the peculiarities of educational activities in this segment is founded on a systematic approach to the examination of innovative transformation processes in the education system. The research has identified and recognized the potential of Ukrainian creators and manufacturers of the fashion industry as undiscovered: the development of the Ukrainian fashion industry may slow down in the coming years, therefore, young designers should join forces and set up collaborations for the sustainable development of the domestic fashion segment and focus on building the idea of community to form competitive prices and promote new brands. This article is the first to apply a systematic approach to a comprehensive review and analysis of scientific works on the study of issues and current trends in the development of the fashion industry as a component of the fashion business as a whole, as well as in connection with the conceptual provisions of non-formal education; the article suggests further steps to modernize fashion education: elimination of the main shortcomings of traditional forms and methods of training future fashion professionals, taking into account the requirements of employers. Practical value consists in bridging the contradictions in the development of the fashion industry between theoretical messages and practical application, education and production to enhance the quality of fashion education within the framework of contemporary forms of organized and distinctive education. The issues and aspects of the work of fashion agencies under martial law are accentuated, the challenges and opportunities for strengthening partnerships in the production-education sector are addressed. |
DOI: | 10.30857/2706-5898.2023.3.3 |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25386 |
ISSN: | 2706-5898 |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра моди та стилю (МС) Індустрія моди. Fashion Industry |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
IM_2023_N3_P053-063.pdf | 287,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.