Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25258
Title: | Трансформація дизайнерів у керівників проектів, інтеграція менеджменту в дизайн-освіту |
Authors: | Пасько, Оксана Миколаївна Кравченко, Марія Сергіївна Xing, Yusn |
Keywords: | дизайн менеджмент дизайн-освіта |
Issue Date: | Jul-2023 |
Publisher: | MDPC Publishing, Munich, Germany |
Citation: | Пасько О. М. Трансформація дизайнерів у керівників проектів, інтеграція менеджменту в дизайн-освіту / О. М. Пасько, М. С. Кравченко, Xing Yusn // Scientific progress: innovations, achievements and prospects : рroceedings of XI International Scientific and Practical Conference, Munich, Germany, 23-25 July 2023. – MDPC Publishing, Munich, Germany, 2023. – Р. 124-128. |
Abstract: | Метою даного дослідження є розгляд трансформації дизайнерів у керівників проектів та ролі менеджменту у сучасній професійній діяльності дизайнерів. Основним завданням є дослідження впливу інтеграції принципів та практик менеджменту в навчальні програми дизайнерських спеціальностей на якість дизайн-освіти та підготовку студентів до ринку праці. Проаналізувавши виклики та перешкоди, що виникають при інтеграції менеджменту, а також успішні практики інших університетів та країн, ми сподіваємося зробити внесок у постійний діалог щодо збагачення навчального процесу дизайнерських спеціальностей. Для дослідження теми були використані різноманітні джерела і методи, що допомогли ретельно розглянути аспекти інтеграції менеджменту у дизайн-освіту та його вплив на студентів та професіоналів цієї галузі. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25258 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра мультимедійного дизайну |
Appears in Collections: | Кафедра мультимедійного дизайну (МД) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SCIENTIFIC-PROGRESS-INNOVATIONS-ACHIEVEMENTS-AND-PROSPECTS-23-25.07.23.pdf | 1,03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.