Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25070
Назва: Практичні аспекти використання технологічного впливу у відеорекламі
Автори: Слітюк, О. О.
Мартовод, Єлизавета Олександрівна
Ключові слова: відеореклама
технологічний вплив
креатив
монтаж
вплив на споживачів
Дата публікації: лис-2022
Видавництво: CPN Publishing Group
Бібліографічний опис: Слітюк О. О. Практичні аспекти використання технологічного впливу у відеорекламі / О. О. Слітюк, Є. О. Мартовод // Science and technology: problems, prospects and innovations : proceedings of II International scientific and practical conference, Osaka, Japan, 17-19 November, 2022. – CPN Publishing Group, Osaka, Japan, 2022. – P. 216-219.
Короткий огляд (реферат): У стaттi нaвeдeнi рeзультaти aнaлiзу дeяких рeклaмних вiдeo крeaтивiв бeзaлкoгoльних хoлoдних нaпoїв Lipton Ice Tea, Nestea, Non Stop Energy, Pepsi нa рaхунoк тeхнoлoгiчних рiшeнь при ствoрeннi прoмoмaтeрiaлiв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25070
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Слітюк_О.О._Мaртoвoд_Є.O.pdf973,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.