Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24942
Назва: Flipped classroom in blended foreign language learning in higher education
Автори: Lebedieva, Svitlana
Ключові слова: flipped classroom
modular environment
student-centered learning
blended learning model
Дата публікації: жов-2023
Видавництво: International Center of Scientific Research
Бібліографічний опис: Lebedieva S. Flipped classroom in blended foreign language learning in higher education / S. Lebedieva // Modern vision of implementing innovations in scientific studies : collection of scientific papers "SCIENTIA" with Proceedings of the II International Scientific and Theoretical Conference, Sofia, Republic of Bulgaria, October 20, 2023. – Sofia, Republic of Bulgaria : International Center of Scientific Research, 2023. – Р. 97-98.
Короткий огляд (реферат): This paper explores the flipped classroom model as an effective way to create a productive and motivating learning environment. This approach emphasizes flexible, student-centered learning, allowing students to manage their own learning process, while instructors focus on interactive and creative interaction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24942
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lebedieva_MV_20.10.2023.pdfТези151,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.