Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24888
Title: Використання модальностей при розробці комерційних назв
Other Titles: Using modalities when developing commercial names
Authors: Синявська, О. Є.
Keywords: модальність
комерційна назва
Issue Date: May-2021
Publisher: Видавничий центр Київського національного лінгвістичного університету
Citation: Синявська О. Є. Використання модальностей при розробці комерційних назв / О. Є. Синявська // Інтермедіальність на перетині наукових парадигм: ретроспектива і сучасність : матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції Української асоціації когнітивної лінгвістики і поетики (УАКЛіП), м. Київ, 20-21 травня 2021 року. – Київ : Видавничий центр КНЛУ, 2021. – С. 37.
Abstract: Апеляція до певної модальності може виступати мотивом для створення комерційного найменування, передбачаючи певний вплив на споживача шляхом стимуляції різних органів чуттів. Близько половини найменувань, мотивованих матеріальними характеристиками товару, зумовлені саме кольором іменованого продукту. Переважання зорової домінанти пояснюється тим, що візуальний код є найбільш універсальним.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24888
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.