Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24709
Title: Колір в графічному дизайні як спосіб впливу на споживача
Other Titles: Color in graphic design as a way to influence the consumer
Authors: Куценко, Анастасія
Тимченко, Єлизавета
Keywords: колір
дизайн
бренд
логотип
фірмовий стиль
color
design
brand
logo
corporate style
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Куценко А. Колір в графічному дизайні як спосіб впливу на споживача / А. Куценко, Є. Тимченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 85-88.
Abstract: Представлено аналіз значення кольору в графічному дизайні. Досліджено вплив кольору на споживача. В результаті дослідження визначено основні колірні асоціації.
An analysis of the meaning of color in graphic design is presented. The influence of color on the consumer has been studied. As a result of the study, the main color associations were determined.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24709
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2023_V2_P085-088.pdf705,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.