Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24705
Title: Особливості презентації культурних кодів у фірмовому стилі українських брендів
Other Titles: Features of cultural representation in the corporate style of Ukrainian brands
Authors: Колісник, О. В.
Голуб, Ольга Ігорівна
Оганесян, С. В.
Keywords: культура
фірмовий стиль
айдентика
бренд
місто
логотип
culture
corporate style
identity
brand
city
logo
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Колісник О. В. Особливості презентації культурних кодів у фірмовому стилі українських брендів / О. В. Колісник, О. І. Голуб, С. В. Оганесян // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 69-72.
Abstract: Проаналізовано особливості створення фірмового стилю з відображенням українських культурних кодів в образній системі знаків. Досліджено брендинг Львова, Києва та країни в цілому, а також комерційних підприємств та організацій. Встановлено розбіжності в формуванні їх основних візуальних елементів, що визначають приналежність та відображають колорит місцевої культури.
The peculiarities of creating a corporate style with the reflection of Ukrainian culture in the figurative system of signs are analyzed. The branding of the most prominent cities and the country as a whole, as well as commercial enterprises and organizations, was studied. Disagreements were established in the formation of their main visual elements that determine belonging and reflect the color of local culture.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24705
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2023_V2_P069-072.pdf799,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.