Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24701
Title: Дослідницький дизайн на прикладі аналізу цільової аудиторії продукту
Other Titles: Research design on the example of analyzing the target audience of a product
Authors: Гальчинська, Ольга
Терещенко, Ганна
Калоянова, Биляна
Keywords: цільова аудиторія
маркетинговий аналіз
графічний дизайн
передпроектний аналіз
дизайн пакування
сегменти цільової аудиторії
target audience
marketing analysis
graphic design
predesign analysis
packaging design
target audience segments
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Гальчинська О. Дослідницький дизайн на прикладі аналізу цільової аудиторії продукту / О. Гальчинська, Г. Терещенко, Б. Калоянова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 54-57.
Abstract: Дане дослідження розкриває актуальність аналізу цільової аудиторії продукту дизайну. Метою роботи є дослідження типів та сегментів цільової аудиторії, їх особливості та ключові пункти, за якими вони поєднуються, та розгляд методів аналізу цільової аудиторії, варіанти пошуку та створення портрету споживача на основі наявної інформації.
This study reveals the relevance of analyzing the target audience of a design product. The purpose of the work is to study the types and segments of the target audience, their features and key points by which they are combined, and to consider methods of analyzing the target audience, options for finding and creating a consumer portrait based on available information.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24701
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2023_V2_P054-057.pdf827,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.