Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24563
Title: Емоційний зміст бренду
Authors: Євсейцева, О. С.
Таран, Е. В.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Таран Е. В. Емоційний зміст бренду / Е. В. Таран ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 141.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24563
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P141.pdf136,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.