Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24511
Title: Підходи до визначення ризиків у маркетингу
Authors: Геселева, Н. В.
Євдоченко, В. А.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Євдоченко В. А. Підходи до визначення ризиків у маркетингу / В. А. Євдоченко ; наук. кер. Н. В. Геселева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 89.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24511
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P089.pdf198,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.