Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24509
Title: SMM як інструмент просування в маркетингу
Authors: Геселева, Н. В.
Вознюк, Л. О.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Вознюк Л. О. SMM як інструмент просування в маркетингу / Л. О. Вознюк ; наук. кер. Н. В. Геселева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 87.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24509
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P087.pdf137,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.