Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24207
Title: Вагомість корпоративного бренда в мережі Інтернет
Authors: Яцишина, Л. К.
Гранат, Л. В.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Гранат Л. В. Вагомість корпоративного бренда в мережі Інтернет / Л. В. Гранат ; наук. кер. Л. К. Яцишина // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 38.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24207
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P038.pdf137,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.