Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24148
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Воробчук, М. С. | uk |
dc.contributor.author | Пашкевич, К. Л. | uk |
dc.contributor.author | Шинкар, А. Ю. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-08-08T11:15:14Z | - |
dc.date.available | 2023-08-08T11:15:14Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Воробчук М. С. Імерсивні технології як інноваційний інструмент для проєктування в дизайні [Текст] / М. С. Воробчук, К. Л. Пашкевич, А. Ю. Шинкар // Art and Design. - 2023. - № 2 (22). - С. 96-104. | uk |
dc.identifier.issn | 2617-0272 | |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24148 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження – визначити розвиток імерсивних технологій на сучасному етапі; проаналізувати діючі приклади застосування таких технологій; з’ясувати можливості використання AR, VR, MR технологій у дизайні та визначити їхні перспективи у створенні візуального контенту. Застосовано аналітичний, соціокультурний, структурний підходи, а також методи інформаційного моделювання та системний аналіз. Здійснено аналіз імерсивних технологій і на основі цього систематизовано та описано найбільш поширені технології, що застосовуються при проєктуванні дизайн-продукції. Проведено аналіз літературних джерел за тематикою дослідження, надано опис AR, VR, MR технологій, визначено переваги та недоліки застосування технології розширеної реальності в дизайні. Встановлено, що імерсивні технології, попри існуючі на сьогодні технічні обмеження, є перспективним інструментом дизайну, що формує сприятливі умови для реалізації творчих задумів дизайнерів. Вивчено можливості використання імерсивних технологій у різних видах дизайну, розкрито особливості їх застосування на практиці. Виявлено переваги та недоліки впровадження AR, VR, MR технологій у проєктування дизайн-продуктів. Результати дослідження можуть бути використані для подальшого вивчення імерсивних технологій, їх застосування у дизайні, а також слугувати теоретичним та практичним матеріалом при підготовці фахівців з дизайну та при написанні наукових робіт. | uk |
dc.description.abstract | The aim of the study is to determine the development of immersive technologies at the current stage; analyze current examples of the use of such technologies; find out the possibilities of using AR, VR, MR technologies in design and determine their prospects in creating visual content. Analytical, sociocultural, structural approaches, as well as methods of information modeling and system analysis are applied. An analysis of immersive technologies was carried out, and based on this, the most common technologies used in the design of design products were systematized and described. An analysis of literary sources on the topic of the study was carried out, a description of AR, VR, MR technologies was provided, the advantages and disadvantages of using augmented reality technology in design were determined. It has been established that immersive technologies, despite existing technical limitations, are a promising design tool that creates favorable conditions for the realization of designers' creative ideas. The possibility of using immersive technologies in various types of design was studied, the features of their application in practice were revealed. The advantages and disadvantages of the implementation of AR, VR, MR technologies in the design of design products have been revealed. The results of the research can be used for further study of immersive technologies, their application in design, as well as serve as theoretical and practical material for the training of design specialists and for writing scientific papers. | en |
dc.language | uk | |
dc.subject | дизайн | uk |
dc.subject | графічний дизайн | uk |
dc.subject | інновації | uk |
dc.subject | інструмент для проєктування | uk |
dc.subject | QR-код | uk |
dc.subject | design | en |
dc.subject | graphic design | en |
dc.subject | innovation | en |
dc.subject | design tools | en |
dc.subject | QR-code | en |
dc.subject | AR | en |
dc.subject | VR | en |
dc.subject | MR | en |
dc.title | Імерсивні технології як інноваційний інструмент для проєктування в дизайні | uk |
dc.title.alternative | Immersive technologies as an innovative tool for projecting in design | |
dc.type | Article | |
local.contributor.altauthor | Vorobchuk, M. S. | en |
local.contributor.altauthor | Pashkevych, K. L. | en |
local.contributor.altauthor | Shynkar, A. Yu. | en |
local.subject.section | Мистецтвознавство. Технічні науки | uk |
local.source | Art and Design | uk |
local.source.number | № 2 (22) | uk |
local.identifier.doi | 10.30857/2617-0272.2023.2.9 | |
local.subject.method | 0 | |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Art and Design Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
artdes_2023_N2_P096-104.pdf | 537,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.