Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23893
Назва: Artificial intelligence in marketing: how to use AI to optimize advertising campaigns and increase sales
Автори: Iakovenko, M.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Iakovenko M. Artificial intelligence in marketing: how to use AI to optimize advertising campaigns and increase sales / M. Iakovenko // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 30 березня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 77-78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23893
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2023_P077-078.pdf215,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.