Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23356
Title: | Система якості освіти: надбання та ризики системи освіти на тлі нового Закону України "Про вищу освіту" |
Other Titles: | Система качества образования: достижения и риски системы образования на фоне нового Закона Украины "О высшем образовании" Quality system of education: the heritage and risks of education on the background new Law of Ukraine "On Higher Education" |
Authors: | Яренко, А. В. |
Keywords: | система якості освіти вищі навчальні заклади національне агентство надбання та ризики системи освіти автономія ВНЗ система качества образования высшие учебные заведения национальное агентство достижения и риски системы образования автономия ВУЗов quality of education universities national agency achievements and risks of the education system the autonomy of universities |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Citation: | Яренко А. В. Система якості освіти: надбання та ризики системи освіти на тлі нового Закону України "Про вищу освіту" / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2014. – Тематичний випуск: Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 3 жовтня 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 299-309. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design |
Abstract: | Метою є проведення дослідження питань системи якості освіти в Україні. Аналіз процесів, які гальмують розвиток освіти в державі. Висвітлення основних надбань та нововведень Закону України "Про вищу освіту". Розгляд основних корупційних ризиків та можливих джерел корупції в освіті. Використані методи у дослідженні: опитування, діалектика, аналіз і синтез, індукція і дедукція. Результатом є дослідження питань системи якості освіти в Україні та аналіз нового Закону України "Про вищу освіту", яке виявило корупційні ризики, які можуть мати місце у системі вищої освіти. Наукова новизна полягає у висвітленні можливостей для зловживань щодо майна, земельних ділянок, платних послуг як бази фінансової незалежності ВНЗ, на тлі нового Закону України "Про вищу освіту". Розгляд питань запобіжних заходів протидії легалізації корупційних схем, які раніше працювали на рівні Міністерства освіти, а зараз можуть перейти на рівень Національного агентства. Практична значимість – в можливості визначення напрямків подальшої розробки та вдосконалення системи якості освіти в Україні. Целью – проведение исследования системы качества образования в Украине. Анализ процессов, которые тормозят развитие образования в государстве. Освещение основных достижений и нововведений Закона Украины "О высшем образовании". Рассмотрение основных коррупционных рисков и возможных источников коррупции в образовании. Использованные методы в исследовании: опрос, диалектики, анализа и синтеза, индукции, дедукции и т.д. Результатами есть исследование вопросов системы качества образования в Украине и анализ нового Закона Украины "О высшем образовании", что определило коррупционные риски, которые могут иметь место в системе высшего образования. Научная новизна состоит в освещении возможностей для злоупотреблений в отношении имущества, земельных участков, платных услуг как базы финансовой независимости вузов на фоне нового Закона Украины "О высшем образовании". Рассмотрение вопросов мер противодействия легализации коррупционных схем, которые ранее работали на уровне Министерства образования, а сейчас могут перейти на уровень Национального агентства. Практическая значимость – в возможности определения направлений дальнейшей разработки и совершенствования системы качества образования в Украине. A study of the quality of education in Ukraine. Analysis of the processes that inhibit the development of education in the state. Highlight major achievements and innovations of the Law of Ukraine "On Higher Education". Consideration of the main risks of corruption and possible sources of corruption in education. The methods used in the study: a survey of the dialectic, analysis and synthesis, induction, deduction, etc. Study issues of the quality of education in Ukraine and analysis of the new Law of Ukraine "On Higher Education", identified corruption risks that may occur in the higher education system. Highlighting opportunities for abuse of property, land, paid services, as the basis of financial independence of universities, on the background of the new Law of Ukraine "On Higher Education". Consideration of questions measures of counteraction to legalization of corruption schemes, who had previously worked at the Ministry of Education, and now can go to the level of the National Agency. Ability to identify areas for further development and improvement of the quality of education in Ukraine. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23356 |
ISSN: | 1813-6796 |
Appears in Collections: | Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Efect_2014_P299-309.pdf | 287,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.