Наукові розробки молоді на сучасному етапі : [1099] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Містить тези доповідей
Секції
1. Нові наукомісткі технології виробництва матеріалів, виробів широкого вжитку та спеціального призначення
2. Мехатроніка, комп’ютерні системи, метрологія та інноваційні технології в машинобудуванні
3. Ресурсозбереження та охорона навколишнього середовища
4. Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України
5. Міжнародні та національні стандарти в сфері технологій та дизайну

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 721 до 740 з 1099
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Дослідження ролі застосування альтернативного волосся в історії розвитку світового перукарського мистецтва та на сучасному етапіКияшко, М. С.; Пашковська, Т. А.
2016Дослідження засобів трансформації та синтезу художньо-композиційних елементів українського традиційного вбрання в сучасній індустрії модиПаламар, К. І.; Чупріна, Н. В.
2016Адаптація засобів художньої виразності мистецтва «поп-арт» до сучасних тенденцій прояву модної поведінки молодіРабошук, К. В.; Чупріна, Н. В.
2016Трансформація художньо-композиційних засобів еклектики при формуванні актуального модного образу в індустрії модиҐудзь, А. С.; Чупріна, Н. В.
2016Дослідження структури орнаменту та костюму епохи модернГнатковська, Т. І.; Ніколаєва, Т. В.
2016Дослідження принципів формоутворення та декорування костюма періоду бароко в проектуванні сучасних колекцій одягуВойтович, Д. Г.; Ніколаєва, Т. В.
2016Оцінка та прогнозування конкурентних позицій окремих компанійЖуковін, А. І.; Євсейцева, О. С.
2016Формування і вибір цільових сегментів підприємстваКухар, О. С.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетингова стратегічна сегментаціяСобцева, Г. М.; Євсейцева, О. С.
2016Стратегія маркетингу та стратегічний план маркетингуМітяєв, С.; Євсейцева, О. С.
2016Роль стратегічного маркетингу в маркетинговому управлінніХоменко, О.; Євсейцева, О. С.
2016Сутність агресивної реклами в маркетингуЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2016Сучасний стан та перспективи ринку напоїв в УкраїніКолтко, Ю. Ю.; Хоменко, О. І.
2016Товарні інновації промислових підприємствМороз, І. О.; Хоменко, О. І.
2016Інтернет-маркетинг як сучасна інноваційна технологіяДухніч, С. Є.; Хоменко, О. І.
2016Організація маркетингових досліджень у мережі ІнтернетГоловань, Х. В.; Хоменко, О. І.
2016Дослідження специфіки розвитку бренду українських підприємствОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.
2016Особливості просування споживчих товарів в інтернетіДемиденко, Д.; Хоменко, О. І.
2016Управління ризиками в логістичній системіПечерських, Л. К.
2016Стисла характеристика Marketing-mix та його еволюціяЯренко, А. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 721 до 740 з 1099
XV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 28-29 квітня 2016 року)