Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22826
Title: Особливості створення фірмового стилю банків
Other Titles: Characteristics of creation of banks' corporate style
Authors: Ліщинська, М. В.
Keywords: дизайн
фірмовий знак
фірмовий стиль
логотип
банк
фінансова установа
design
trademark
corporate style
logo
bank
financial institution
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ліщинська М. В. Особливості створення фірмового стилю банків / М. В. Ліщинська // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 128-132.
Abstract: У статті проаналізовано основні структурні елементи фірмового стилю українських та закордонних банків та вплив корпоративного стилю на споживача фінансових послуг. Досліджено особливості створення логотипу банків. Визначено роль художніх засобів графічного дизайну в створенні фірмового стилю такої фінансової установи, як банк.
The article analyzes the main structural elements of the corporate style of Ukrainian and foreign banks and the impact of corporate style on the consumer of financial services. Peculiarities of bank logo creation were studied. The role of artistic means of graphic design in creating the corporate style of such a financial institution as a bank is defined.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22826
Appears in Collections:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2022_V2_P128-132.pdf767,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.