Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22732
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКасич, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorЛяшенко, Георгій Олександрович-
dc.date.accessioned2023-03-07T09:14:26Z-
dc.date.available2023-03-07T09:14:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛяшенко Г. О. Інновації в системі управління конкурентоспроможністю міжнародних компаній : дипломна магістерська робота за спеціальністю 073 Менеджмент / Г. О. Ляшенко ; наук. кер. А. О. Касич ; рец. О. Маслак. – Київ : КНУТД, 2022. – 127 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22732-
dc.description.abstractУ магістерській роботі досліджено поняття "інновація", яке нерозривно пов’язане з конкурентоздатністю усіх компаній світу, що надають свою продукцію, чи послуги. Наведено основні характеристики, чинники конкурентоспроможності та їх особливості. Досліджено існуючі підходи до класифікації чинників конкурентоспроможності, ключові критерії, зокрема, за середовищем виникнення, за джерелами походження, за тривалістю дії, іншими. Особливості забезпечення конкурентоспроможності на світовому ринку досліджено на прикладі міжнародних автомобільних компаній. Наголошено, що конкурентоспроможними на зовнішніх ринках є компанії, які можуть сформували критичний обсяг ресурсів, достатніх для забезпечення конкурентних переваг на внутрішньому ринку. Зазначено ключові характеристики конкурентних переваг міжнародних компаній, які формуються за рахунок постійних поліпшень, розвитку конкурентного потенціалу та достатнього обсягу ресурсів, глобального бачення розвитку, а також розробки та впровадження конкурентної стратегії в умовах міжнародних ринків. Проведено комплексний аналіз ключових чинників конкурентоспроможності міжнародних автомобільних компаній, які, в тому числі, стосуються інноваційних процесів, екологічних характеристик діяльності. Ключовим трендом розвитку міжнародних ринків є ріст попиту на електромобілі, відповідно компанії перебудовують бізнес-моделі, орієнтуючись на цілі сталого розвитку. Доведено доцільність розвитку інноваційного капіталу та активізації НДДКР, як основних механізмів забезпечення компаній новітніми проектами та розробками, що є основою міжнародної конкурентоспроможності на прикладі компанії "Tesla".uk
dc.description.abstractThe article examines the concept of "innovation", which is inextricably linked with the competitiveness of all companies in the world that provide their products or services. The article studies existing approaches to classification of factors of competitiveness, key criteria, in particular on the environment of occurrence, on the sources of origin, on the duration of action, other. Peculiarities of ensuring competitiveness on the world market have been studied on the example of international automobile companies. It is emphasized that companies that can form a necessary amount of resources sufficient to ensure competitive advantages in the domestic market are competitive in foreign markets. The article outlines the key characteristics of competitive advantages of international companies, which are formed due to continuous improvement, development of competitive potential and sufficient resources, global vision of development, as well as development and implementation of competitive strategy in international markets. The article also provides a comprehensive analysis of key factors in the competitiveness of international automotive companies, including innovation processes environmental performance. The key trend in the development of international markets is the growth of demand for electric vehicles, respectively, companies are restructuring business models, focusing on sustainable development goals. The expediency of developing innovative capital and intensifying R&D as the main mechanisms for providing companies with the latest projects and developments, which is the basis of international competitiveness, was proven by the example of Tesla.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectвиробництвоuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectфакториuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectproductionuk
dc.subjectsystemuk
dc.subjectfactorsuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.titleІнновації в системі управління конкурентоспроможністю міжнародних компанійuk
dc.title.alternativeInnovations in the system of managing the competitiveness of international companiesuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorLyashenko, Heorhiy-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра управління та смарт-інноваційuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupмгБА-21uk
local.diplom.targetМетою магістерської роботи є дослідження особливостей управління інноваціями в контексті забезпечення конкурентоспроможності міжнародних автомобільних компаній.uk
local.diplom.objectКомпанія "Tesla".uk
local.diplom.predmetПредметом є процес управління інноваційним розвитком підприємства з метою підвищення конкурентоспроможності.uk
local.diplom.methodМетоди дослідження використані в процесі виконання магістерської роботи: аналіз і поєднання з метою узагальнення інформації та джерел, метод історичного підходу з метою відстеження хронології процесів, графічний – для унаочнення аналітичної інформації, порівняльний. Для вирішення поставлених в роботі завдань застосовувався системний підхід, кількісні та якісні методи дослідження.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality073 Менеджментuk
local.diplom.programБізнес-адмініструванняuk
local.contributor.altadvisorKasych, Alla-
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom073_Lyashenko_Kasych.pdf2,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.