Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2175
Назва: Особливості формування торгівельного асортименту модних брендів на прикладі “Zara”
Автори: Гончаренко, Ю. С.
Садретдінова, Н. В.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Гончаренко Ю. С. Особливості формування торгівельного асортименту модних брендів на прикладі "Zara" / Ю. С. Гончаренко, Ю. С. Садретдінова // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 1 : Секція "Нові наукомісткі технології виробництва матеріалів, виробів широкого вжитку та спеціального призначення" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2175
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_ТЕZY_V1_P037.pdf265,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.