Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончаренко, Ю. С.-
dc.contributor.authorСадретдінова, Н. В.-
dc.date.accessioned2016-10-03T13:00:49Z-
dc.date.available2016-10-03T13:00:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГончаренко Ю. С. Особливості формування торгівельного асортименту модних брендів на прикладі "Zara" / Ю. С. Гончаренко, Ю. С. Садретдінова // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 1 : Секція "Нові наукомісткі технології виробництва матеріалів, виробів широкого вжитку та спеціального призначення" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 37.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2175-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleОсобливості формування торгівельного асортименту модних брендів на прикладі “Zara”uk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionНові наукомісткі технології виробництва матеріалів, виробів широкого вжитку та спеціального призначенняuk
local.conference.subsectionТехнологія та конструювання швейних виробівuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_ТЕZY_V1_P037.pdf265,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.