Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21085
Назва: Візуалізація територіальної ідентичності у поштових листівках
Інші назви: Visualization of territorial identity in postcards
Автори: Борисова, Світлана
Ключові слова: візуалізація
територіальний брендінг
територіальна ідентичність
принципи брендінгу місця
поштова листівка
visualization
territorial branding
territorial identity
principles of place branding
postcard
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Борисова С. Візуалізація територіальної ідентичності у поштових листівках / С. Борисова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 42-45.
Короткий огляд (реферат): Подано результати аналізу потенціалу застосування поштової листівки як носія елементів територіального брендінгу при реалізації візуалізації територіальної ідентичності певного регіону. Зазначено важливість брендінгу територій з позиції подальших ретроспективних досліджень і врахування сучасних глобалізаційних процесів у світовій економіці. Наголошено на ефективності застосування принципів територіального брендінгу при проєктуванні локальних листівок, а саме врахування особливості місця, автентичності місця, запам’ятовуваності місця, співтворчості в проєктуванні та шляхів подальшого впровадження брендінгу місця. Наведено приклади реалізованих проєктів з візуалізації територіальної ідентичності.
The results of the analysis of the potential of using a postcard as a carrier of elements of territorial branding in the implementation of the visualization of the territorial identity of a particular region are presented. The importance of branding territories from the standpoint of further retrospective research and taking into account modern globalization processes in the world economy is noted. Emphasis is placed on the effectiveness of the application of the principles of territorial branding in the design of local postcards, namely taking into account the peculiarities of the place, the authenticity of the place, the memorability of the place, co-creation in design and ways to further implement place branding. Examples of implemented projects on visualization of territorial identity are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21085
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P042-045.pdf182,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.