Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21085
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Світлана-
dc.date.accessioned2023-02-14T15:47:03Z-
dc.date.available2023-02-14T15:47:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБорисова С. Візуалізація територіальної ідентичності у поштових листівках / С. Борисова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 42-45.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21085-
dc.description.abstractПодано результати аналізу потенціалу застосування поштової листівки як носія елементів територіального брендінгу при реалізації візуалізації територіальної ідентичності певного регіону. Зазначено важливість брендінгу територій з позиції подальших ретроспективних досліджень і врахування сучасних глобалізаційних процесів у світовій економіці. Наголошено на ефективності застосування принципів територіального брендінгу при проєктуванні локальних листівок, а саме врахування особливості місця, автентичності місця, запам’ятовуваності місця, співтворчості в проєктуванні та шляхів подальшого впровадження брендінгу місця. Наведено приклади реалізованих проєктів з візуалізації територіальної ідентичності.uk
dc.description.abstractThe results of the analysis of the potential of using a postcard as a carrier of elements of territorial branding in the implementation of the visualization of the territorial identity of a particular region are presented. The importance of branding territories from the standpoint of further retrospective research and taking into account modern globalization processes in the world economy is noted. Emphasis is placed on the effectiveness of the application of the principles of territorial branding in the design of local postcards, namely taking into account the peculiarities of the place, the authenticity of the place, the memorability of the place, co-creation in design and ways to further implement place branding. Examples of implemented projects on visualization of territorial identity are given.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectвізуалізаціяuk
dc.subjectтериторіальний брендінгuk
dc.subjectтериторіальна ідентичністьuk
dc.subjectпринципи брендінгу місцяuk
dc.subjectпоштова листівкаuk
dc.subjectvisualizationuk
dc.subjectterritorial brandinguk
dc.subjectterritorial identityuk
dc.subjectprinciples of place brandinguk
dc.subjectpostcarduk
dc.titleВізуалізація територіальної ідентичності у поштових листівкахuk
dc.title.alternativeVisualization of territorial identity in postcardsuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorBorysova, S.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P042-045.pdf182,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.