Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2102
Назва: Моделювання поведінки споживачів на ринку послуг
Автори: Пічик, К. В.
Ключові слова: service
model
consumer behavior
factors
conjoint analysis
услуга
модель
поведение потребителя
факторы
Conjoint-анализ
послуга
модель
поведінка споживача
фактори
Conjoint-аналіз
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Пічик К. В. Моделювання поведінки споживачів на ринку послуг [Текст] / К. В. Пічик // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки. - 2016. - № 3 (99). - C. 93-97.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні аспекти та особливості послуги. Сформовано критерії які є визначальними для споживачів при прийнятті рішень на ринку послуг. За допомогою Conjoint-аналізу визначено, які характеристики послуг є більш вагомими для споживачів.
В статье рассмотрено теоретические аспекты и особенности услуг. Сформированы критерии, которые являются определяющими для потребителя при принятии решения на рынке услуг. При помощи Conjoint-анализа определено характеристики услуг, которые являются наиболее весомыми для потребителя.
The article discusses the theoretical aspects and the specific features of services. Criteria are outlined which are important for consumers while making decisions at the services market. By means of conjoint analysis the author determines the characteristics of services, which are the most important for consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2102
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V99_P093-097.pdf214,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.