Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПічик, К. В.uk
dc.date.accessioned2016-09-28T09:05:16Z-
dc.date.available2016-09-28T09:05:16Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationПічик К. В. Моделювання поведінки споживачів на ринку послуг [Текст] / К. В. Пічик // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки. - 2016. - № 3 (99). - C. 93-97.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2102-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні аспекти та особливості послуги. Сформовано критерії які є визначальними для споживачів при прийнятті рішень на ринку послуг. За допомогою Conjoint-аналізу визначено, які характеристики послуг є більш вагомими для споживачів.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрено теоретические аспекты и особенности услуг. Сформированы критерии, которые являются определяющими для потребителя при принятии решения на рынке услуг. При помощи Conjoint-анализа определено характеристики услуг, которые являются наиболее весомыми для потребителя.ru
dc.description.abstractThe article discusses the theoretical aspects and the specific features of services. Criteria are outlined which are important for consumers while making decisions at the services market. By means of conjoint analysis the author determines the characteristics of services, which are the most important for consumers.en
dc.languageuk
dc.subjectserviceen
dc.subjectmodelen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectfactorsen
dc.subjectconjoint analysisen
dc.subjectуслугаru
dc.subjectмодельru
dc.subjectповедение потребителяru
dc.subjectфакторыru
dc.subjectConjoint-анализru
dc.subjectпослугаuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectповедінка споживачаuk
dc.subjectфакториuk
dc.subjectConjoint-аналізuk
dc.titleМоделювання поведінки споживачів на ринку послугuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorPichyk, K. V.en
local.contributor.altauthorПичик, Е. В.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні наукиuk
local.source.number№ 3 (99)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V99_P093-097.pdf214,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.