Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20782
Title: Особливості брендингу в туристичній галузі
Authors: Костинець, В. В.
Мадера, С. Г.
Keywords: бренд
брендинг
туристичний брендинг
моделі формування туристичного бренду
стратегії формування туристичного бренду
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Костинець В. В. Особливості брендингу в туристичній галузі / В. В. Костинець, С. Г. Мадера // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник наукових праць за результатами Всеукраїнської конференції, м. Київ, 10 травня 2022 р. / за ред. А. М. Вергун та ін. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 165-167.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20782
Appears in Collections:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
INORKKI_2022_P165-167.pdf197,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.