Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20782
Назва: Особливості брендингу в туристичній галузі
Автори: Костинець, В. В.
Мадера, С. Г.
Ключові слова: бренд
брендинг
туристичний брендинг
моделі формування туристичного бренду
стратегії формування туристичного бренду
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Костинець В. В. Особливості брендингу в туристичній галузі / В. В. Костинець, С. Г. Мадера // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник наукових праць за результатами Всеукраїнської конференції, м. Київ, 10 травня 2022 р. / за ред. А. М. Вергун та ін. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 165-167.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20782
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INORKKI_2022_P165-167.pdf197,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.